10 Mart 2013 Pazar

1 yaş Uğur Böcekli Doğumgünü Pastası ve Kurabiyeleri


Haftaya güzel bir pasta ile başlamak istedim...Keyifli bir hafta sonu tatili geçirdik İstanbulda. Bol sürprizli ve alışverişli...Gelir gelmez de ayağımın tozuyla hemen blog güncellemesine girdim.
Ve tabi ne zamandır pastasının yayınlanmasını bekleyen, ve yıllardır birçok kez ürün hazırladığım, Gül hanımın minik prensesi Ada'nın, 1. doğumgünü pastası olmalıydı bu.





Uğur böcekleri temasında hazırladığım pasta ve kurabiyeler yine Gül hanım tarafından çok beğenildi. Mailini ve parti fotoğraflarından birini yayınlıyorum izniyle...



"Benimle paylaştığınız ve kuzularımı mutlu ettiğiniz dördüncü pasta ve kurabiyelerimiz bunlar.Naz'ımın 2,3 ve 4 yaşına eşlik ettiniz; Ada bebeğimizin bir yaşını farklılaştırdınız.

sürekli kendimi tekrar ediyorum belki ama inanın seyretmeye doyamıyorum,nefesim kesiliyor,sözün bittiği an işte burası diyorum. Kısacası uğur böcekli pastamız ve ona eşlik eden kurabiyeler muhteşem ötesiydi.Bu kadar mı özen gösterilir,bu kadar mı ayrıntılara önem verilir?
Görsellik bu kadar mükemmelken tadı nasıl böyle hafif ve lezzetli olabilir?
Gerçekten çok ama çok teşekkür ediyorum size...İyi ki netten size rastlamışım,iyi ki sizi tanımışım,iyi ki varsınız..."

Ben teşekkür ediyorum Gül hanıma, hem sonsuz güveni hem de nezaketi için... Peki zaman zaman bu mailleri niye yayınlıyorum lezzet açısından fikir olabilmesi için. Çünkü fotoğrafla sadece görsellik hakkında bilgi olunabiliyor. Ve şunu da söylemeliyim ki, şimdiye dek yaptığım tek bir pasta bile olumsuz bir geribildirim ile dönmedi.
Ve aslında yayınlanmayı bekleyen birde Naz'ın 5. yaş pastası var geçtiğimiz aydan...Umarım bu hafta içinde yayınlayabilirim.
Keyifli bir hafta olsun hepimiz için...

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design