1 Eylül 2010 Çarşamba

Ayıcıklı Doğumgünü Pastası - 2


Dev bir ayıcık pastası ile geldim yine...
Merve hanım; ikizleri Ceylin ve Kayranın Limak Ambassadore otelde kutlanacak 1. doğumgünleri için daha önce yapmış olduğum Ayıcık ailesi pastasını tercih etti.
Yine çok çok zevk alarak hazırladım özelliklede ayıcıkları. Ailemizi biraz daha geniş tuttum pasta boyutlarımız oldukça büyük olduğu için. Üst kattaki masada yine pasta şeklinde hazırlandı.
alt ve üst kat pandispanyayı 4 'e bölerek 4 katlı bir pasta yaptım. bu şekildeki büyük ebatta pastalarda alt katın daha yüksek çalışılması bütünlüğü koruyor.
Pastamız en çok tercih edilen ve beğeni alan içerik olan; çikolatalı kek, çift çikolatalı krema ve kavrulmuş antepfıstığından oluştu.


                                                                                                                                                                Büyük boyutlarda çalıştığım için altına özel bir platform hazırladım. Pastanın ağırlığını dikkate alarak platformu kalın tuttum zira pastamız 15 kg idi. Bu arada kg ile ilgili olarak şunu ekleyeyim sipariş için arayanlardan bazıları kg fiyatını soruyorlar. Ben tasarıma göre ve kişi sayısına göre fiyat belirliyorum. Pastane usulü kg ile satış yapmıyorum. Ama bu sorular nedeniyle pastalarımı tartmaya başladım meraktan : ))
Pastamızı limak ambassadore otel fiori cafeye teslim ettiğimde Merve hanım beni kapıda karşıladı beğeni dolu sözleri ve nazik daveti için çok çok teşekkür ediyorum.
En güzeli ise doğumgünü partisi biter bitmez Merve hanımdan aldığım telefondu. Pastanın hem lezzetinin hemde görselliğinin çok beğenildiğini duymak tüm yorgunluğuma değdi. Ve sonrasında da Merve hanımın partisine katılıp pastayı beğenen kişilerden de sipariş aldığımıda belirtmek isterim.


Ve ayıcıklı diğer ürünlere gözatmak isterseniz
Ayıcık kız çocuk kurabiye buketi
Ayıcık erkek çocuk kurabiye buketi
3D ayıcıklı kurabiyeler

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim benim, ellerine saglik, harika bir pasta olmus..... Sahane, sahane,,,, Yalniz bir sey sormak istiyorum, "cift cikolatali krema" nasil oluyor, bana bu konuda birazcik yardimci olabilir misiniz.... Sevgilerimle, simdiden tesekkürler....

Eya dedi ki...

Fundaaaaa...cok güzeeeeel...ellerine saglik, sevgiler

zehra

PASTASEHRİ dedi ki...

Teşekkür ederimmmm
çift çikolatalı krema bitter ve sütlü çikolatayla yapılan iki ayrı krema koyuyorum pasta ara katına

OYA dedi ki...

funda hanım,
ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.

pasta izmir dedi ki...

funda hanım hepsi çoook güzel olmuş,ellerinize sağlık sizlerden öğreneceğim çok sey var...

pasta izmir dedi ki...

funda hanım ellerinize sağlık herşey çoook güzel görünüyor,ustalık iş,sizden ve sizin gibi birkaç ustadan öğreneceğim çok şeyler var...

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design