19 Nisan 2009 Pazar

Penguenli Çikolatalı Cupcake ve Kurabiyeler




Yeni bir haftaya başlarken soğuk kış günlerininden kalma cupcakelerimle karşınızdayım.

Şubat ayında yapılan bu cupcakeler ve kurabiyeler Mersin' e giden bir siparişti. Yeni yıl için yaptığım Penguenli pastam beğenilerek penguenli bir şeyler istendi. Benim önerilerim doğrultusunda cupcake ve kurabiyeye karar verdik.
Penguenli kurabiyeleri vanilyalı yaptım. Cupcakeler ise çikolatalı ama hafif olarak istendi. Cupcakeleri; muffin gibi kremasız sunmak hoşuma gitmiyor. O zaman mini pastacık değilde mini kekciklere dönüşüyor. Bu yüzden yine kremalı oldu cupcakeler ama uzağa gideceği için kremasını çikolatalı ganaj olarak hazırladım. Hazırladığım sütlü çikolatalı ganajı; krema sıkma torbası ile cupcakelerin içine bol miktarda sıktım. Burda önemli olan cupcakelerin yeterince soğuması aksi halde keki parçalayarak dışarı taşabilir. Dolayısıyla oldukça nemli ve hafif bir lezzet elde ettiğimi sanıyorum.


Sonra üzerlerini ev yapımı şeker hamuru ile kaplayıp 1 gün önceden hazırladığım penguen modellemelerini oturttum. Bir kısmınıda kar taneleri ile süsledim.
Cupcakeler ve kurabiyeler sapasağlam Mersine ulaştı neyse ki...



Bir sonra ki yazımda nişan kurabiyeleri ile burada olacağım .
Hepinize mutlu bir hafta diliyorum.

12 yorum:

karamelam dedi ki...

Fundacığım resim gözükmüyor ama olsun ağzım sulandı okurken:))

PASTASEHRİ dedi ki...

ne oluyor bu flickr'a anlamadım. Neden gözükmüyor acaba?

pelince dedi ki...

Bloglar logolar hep karışmış anlamadım ben de,ama fotoğrafları görüyorum şu anda...
Şahane olmuşlar,çok ciciler çok....ellerine sağlık...

Sevgiler.

boncuk mutfakta dedi ki...

Elinize sağlık çok şeker,çok başarılı olmuş. İnsan yemeye kıyamaz.
Bu flickr benim de canımı sıkmaya başladı.İyi haftalar diliyorum.

PASTASEHRİ dedi ki...

pelin, Gonca teşekkürler... Acaba başka biryerden mi yüklesek bilemedim. Çok sorun çıkmaya başladı gerçektende

cansudere dedi ki...

harıkalar bayıldım yaa maşallah bende hiç böle beceriler yok kıskanıyorum dogrusu kandimede kızıyorum neden beceriksizzim diye neyse sevgilerrrrrr

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım benim çok şekerr olmuşlarr, ellerine sağlık...Insan yemeye kıyamaz hakikaten, tebrikler Fundacığım...

Sevgiyle kal,

hanimeli21 dedi ki...

Cok sekerler ,hem pastalar hem penguenler.
Bu gidisle beni de baslatacaksiniz su seker hamuruna.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah ben onları tek tek severim Fundacığım..
:))

Ferah Gülşen dedi ki...

Funda'cığım penguenler çok eğlenceli olmuş. Cupcakelerinde çok lezzetlidir eminim. Eline sağlık. Sevgiler.

Begüm dedi ki...

Cupcakelerin üzerindeki penguenler pek sirin olmuslar :) Görüntü süper. Ellerine saglik.

Pelin dedi ki...

Çok şirin görünüyorlar. Kurabiyeler de çok güzel olmuş.Elinize sağlık
İyi haftalar dilerim

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design