29 Ocak 2010 Cuma

Doğum Günü Çikolataları




Bu çubuklu çikolatalar çiftlik pastayı tasarladığım Naz için yapıldı. Ayıcıklı, köpekli, kalpli, tavşanlı onlarca şekil çubuklu çikolatalar standlarında doğumgünü partilerini renklendirebilir. Yada şık kutularda el yapımı özel tasarım çikoltalar ile çikolata severleri şaşırtabilirsiniz.

Çikolata yapma aşkı pasta yapma aşkından da önce başladı. Ama ne yazık ki ülkemizde çikolata çok bilinmiyor. Tüketim az olduğu için elbette üretimde de aradığımız malzemleri bulmak zor oluyor.  Kargo ile getirmek de çok uygun olmuyor maalesef çikolata için. O yüzden her yurtdışı çıkışlarında mutlaka çikolata alırım yada isterim. Çikolata ile ilgili kitaplar, aromalar, kalıplar, çikolata boyaları ve daha fazlası için bu yıl içinde yapmayı planladığım bir dileğim var. Gerçekleşirse daha şık çikolatalar ile karşınızda olacağım...
Herkese tatlı bir hafta sonu diliyorum...

7 yorum:

Nur Vural dedi ki...

Çok hoş, yeni tasarımlarını bekliyorum(ruz) o zaman :))

Sevgilerimle...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ayyyy canım sorma sorma çikolata ne yazık ki çok zor Türkiye'de hele de kalıpları, bayıldım bu arada yaptıklarına ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

Tekrar Merhabalar.... Nazik yorumunuza ve tavsiyelerinize cok tesekkür ediyorum... Yaklasik 1,5 saattir blogunuzu inceliyorum ve 1,5 yil gibi kisa bir zaman icerisinde bu kadar basarili calismalara imza atmaniz karsisinda hayranligimi bir kez daha bildirmek istiyorum... Bu yolda size daha nice basarilar dilerken bir arzumu da samimiyetinize binaen dile getirmek istiyorum. Daha önce de belirttigim gibi bircok kez seker hamuru hazirlama calismalarim oldu... (Bu arada pasta yapmayi sevmek ne demek, ben adeta pasta hazirlarken, bilhassa dekorlama asamasinda transa geciyorum, bu ise sevgim ve istegim ve de arastirmalarim sonsuz),,Ve cogunda hatta hemen hepsinde basarisiz oldum ama yilmadim, denemelere devam edecegim... Bircok ismin tariflerini denedim... Simdi sizden ricam, vaktiniz oldugu birgün bana kendi seker hamuru tarifinizi detaylariyla verebilir misiniz? Simdiden cok tesekkür ediyorum... Sevgilerimle, Filiz
Mail; big@rue.net

g dedi ki...

çikolatayı tutturmak gerçekten zor. hem bozulmadan çıkartmak hem de parlaklığını koruyabilmek ustalık işi. eline sağlık...

Cafe Gusto dedi ki...

Çikolatalar da pastalar da birbirinden güzel ellerine sağlık..sevgiler...

Ferah Gülşen dedi ki...

Fundacım çikolatalar çok güzel görünüyor. Eline sağlık...

PASTASEHRİ dedi ki...

Çok çok teşekkürler

Nur daha çook var planlarımın gerçekleşmesine yıl ortasına doğru maalesef : ))

Evren maaleseeeef şartlar bu kadarına el veriyor...

Münster ben 4 yıldır bu işin içindeyim. 1.5 değil. bloğum pastaşehri açılalı 1.5 oldu ondan öncede yaklaşık 1 yıl pastacity adlı bir bloğum vardı.
mail atarım sana kullandığım tarifi.

Güzinciğim evet parlaklığını yitiriyor ve kalıbna yapışıyor bazen.

Ferahcığım teşekkürler canım

Cafe Gusto teşekkürleeer

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design