26 Ekim 2010 Salı

Şimşek Mcqueen Doğumgünü Cupcakeleri


Kayranın doğumgünü için yaptığım cupcakeler ile devam ediyorum. Pazartesi kurabiyeleri yayınlamıştım.
pasta ve cupcakelerde diğer hazırladıklarımdı. Pastamız çikolatalı olduğu için cupcakeler vanilyalı olarak hazırlandı. Yumuşak vanilyalı kekleri hazırlayıp içlerine vanilya ve limonlu krema ile doldurdum.
Renk tonlarını mavi/kahve çalıştım. Gerçekten çok hoş bir  kombin oluyor. Platform hazırlayarak cupcakeleri yapıştırdım strafor üzerine.
Pastamız hafta içinde sizlerle...

2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

çok güzeller, özellikle vanilya ve limon krema tam benlik.eline sağlık
sevgiler

karamelam dedi ki...

çok cici olmuşlar lezzetleri de harikadır eminim. eline sağlık...ımm canım limonlu bişeyler çekti şimdi:))

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design