7 Haziran 2010 Pazartesi

Askerden Dönüş Pastası



Cumartesi günü gerçekleşen kursumuzun ardından pastalarla devam edeceğim. Kurs detayları daha sonra ama bir ipucu vereyim kursumuzda yine bir blogcu arkadaşımızla tanışma imkanı buldum. Hepsi birbirinden şeker kursiyerlerimle yine dolu dolu ve zevkli bir gün geçirdik...

Bu pastamız Miray hanımın askerden dönen eşine düzenlediği hoşgeldin partisi için hazırlandı. Mayıs başında hazırladığım pastamızda konsepti belirlerken epey mailleştik Miray hanım ile. Sonunda evin dışında kalan asker üniforması ve künyesi olsun istedik. Evin içinde ise huzurla oturan çiftimizi koltukta modellemeye karar verdik. Uyumlu renkleri belirleyip önce koltuğu tasarladım. Sonra modellemeleri tamamladım. Salon için birde minik bir masa tasarladım ama pastayı tamamlayıp figürleri yerleştirdiğimde; masanın pastayı kalabalıklaştırıp  genel havasını bozduğunu görünce koymaktan vazgeçtim. Bazen böyle düşündüğüm figürleri azaltıyorum yada artırıyorum son düzenlemelerde içime sinmediğinde : ))


Pasta içeriği bu sefer farklıydı. Vanilyalı sünger kek, limonlu ve beyaz çikolatalı krema , kavrulmuş antepfıstığı ve muzdan oluştu.
Herkese pasta tadında bir hafta diliyorum...

9 yorum:

Özlem dedi ki...

Detaylar mükemmel,koltugun işlemelerine bile bu derece önem vermeniz ne kadar titiz oldugunuzun kanıtıdır bana göre..ellerinize sağlık

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım ellerine sağlık:)Hoşgelmiş Miray hanımın eşi...

Özellikle koltuğa bayıldım;)Yine çok hoş detaylar...

Sevgiyle kal,

ZUHAL dedi ki...

Pastanız çok güzel olmuş Funda hanım.Yine detaylı bir çalışma ve çok şık.Ellerinize sağlık.Sevgiyle kalın.

ZUHAL dedi ki...

Pastanız çok güzel olmuş Funda hanım.Yine detaylı bir çalışma ve çok şık.Ellerinize sağlık.Sevgiyle kalın.

Unknown dedi ki...

Cok anlamli ve cok sirin bir pasta olmus... ELlerinize saglik...

ev sohbeti dedi ki...

Selaaaaam, pasta muhteşem görünüyor. Eminim tadıda öyledir. Ama o koltuğa gidip oturasım geldi, çooook güzel. Ellerinize sağlık....

PASTASEHRİ dedi ki...

Ozy's teşekkür ederim

Züzüm sağol canımmm.

Zuhal hnm çok teşekkürler. sizde sevgiyle kalın

Münster teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR..ALLAH TÜM ASKERLERİMİZİ EVLERİNE SAĞ SALIM KAVUŞMAYI NASİP ETSİN:))

Pastavilya dedi ki...

Detaylar harika olmuş. Özellikle koltuğa bayıldım.Ellerinize sağlık....

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design