30 Nisan 2010 Cuma

Butik Şeker Hamurlu Pasta Kursu - Ankara


Kısa bir aradan sonra tekrar buradayım : ) Bu tatilde Dubaideydim. O yüzden de güncelleyemedim.
Dubaide pastacılık vs. ile ilgili özel bir durum olmadığı için maalesef yazımı rengarenk pasta fotolarıyla süsleyemeyeceğim. Ama tam dönüş esnasında Amerikanın meşhur cupcakecisi magnolia bakery' in bir şubesinin Dubaide açıldığını öğrendim. Arkadaşım hemen mail atmış bana ama uçağımız kalkmak üzereydi o esnada : )) Gidecek olanlar ve pastacılığa meraklı olanlar uğrayabilir.  Aşağıya Magnolia Bakery'nin yoğun lezzetli cupcakelerini koydum .

Benim Dubai gezimde aktaracağım şeyler güneş, alışveriş, mimari görseller etrafında döneceği için bahsetmeye gerek duymuyorum.
Hemen diğer bir habere geçiyorum Pastacılık kursu detaylarımıza.
Biliyorsunuz Ankara da pastacılık kursu , kurabiye, cupcake ve ayrıca çikolata eğitimleri vermekteyim. Boş hafta sonlarında kursu düzenliyorum. Gerçeketende her boş hafta sonum kurs ile dolu durumda .
Mayıs ayı içinde butik çikolata tasarımı ve ayrıca Temel kremalı ve şeker hamurlu pastacılık kursumuz gerçekleşecek. Yine 19 mayıs haftasında da ailece ufak bir tatil planlıyoruz. Zaten diğer hafta sonlarımda siparişlerimle dolu olduğu için mayıs ayı içinde programım tamamen dolu
Haziran ayı içerisinde ise belli bir tarih ile olacak kursumuz. Katılımcı sayısı 4 kişi ile sınırlıdır.

                                     
                                
                                        Temel Şeker Hamurlu Butik Pasta Yapım Kursu

  • Pastacılıkta kullanılan ekipmanların tanıtımı
  • Kaplamaya uygun nemli kek yapımı ( farklı 3 tarif ile birlikte)
  • Pasta kremasının yapımı
  • Kekin katlandırılması, yapılan krema ve iç malzeme konularak pastanın oluşturulması
  • Ganaş krema yapımı
  • Butik tasarımdaki püf noktalar ve malzeme temini
  • Şeker hamuru yapımı
  • Şeker hamurunun renklendirilmesi ve kaplamaya uygun hale getirilmesi
  • Pastanın yapılan şeker hamuru ile kaplanması
  • Basit süsleme teknikleri ( cımbızlama-örgü-kurdela vs. ) ile pastamızın süslenmesi
Kurs süresi 7-8 saat

Kurs tarihi 5 haziran 2010-Cumartesi
Katılımcı sayısı sınırlıdır.

İletişim için  Funda Türker
mail:       pastasehri@hotmail.com
telefon:   05052255065

3 yorum:

seda dedi ki...

merhaba, kurslarınız nerede yapılıyor ve ücretini öğrenebilir miyim?

PASTASEHRİ dedi ki...

Seda hanım mail yoluyla ulaşırsanız daha detaylı bilgi verebilirim
pastasehri@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Kurslarınız hala devam ediyormu acaba

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design