5 Mayıs 2010 Çarşamba

Yastık Şeklinde Nişan Pastası - Pillow Cake



Özlem hanım ile Koray bey için hazırladığım nişan pastası.
Daha önceden yapmış olduğum nişan tepsisi konseptli nişan pastası oldukça ilgi gördü farklı pasta tasarımı isteyenler tarafından. İstanbul içinden arayanlara maalesef yardımcı olamadım. Özlem hanım da farklı bir tasarım için beni arayanlardan biriydi. Yastık şeklinde önerdiğim pasta üzerine yine nişan tepsisi ve makas konseptini ekledik. Bu sefer eskitilmiş altın görünümünde çalıştım tepsi ve detaylar altın rengi nişan yüzükleride beyaz altın olduğu için gümüş simle çalışıldı.
Pastamız en favori tercih edilen içerikten oluştu. Çikolatalı nemli kek, çift çikolatalı krema ve kavrulmuş antep fıstığı...
Yazın gelmesiyle taze meyveli ve benim en sevdiğim limonlu pastalara ilginin artacağını düşünüyorum sevinerek.
Herkese mutlu haftalar..

11 yorum:

Gonca dedi ki...

nişan pastası olarak harika olmuş tepsi çok gerçekçi ellerine sağlık:)

Kurabiye Kokusu dedi ki...

Fundacım harika olmuş yine eline sağlık...Konsept yine 10 numara :))

bir dilim bir tutam dedi ki...

Cok ama cok güzel bir calisma olmus.Tebrikler.Ellerine saglik.

pelince dedi ki...

Funda bu halini daha çok beğendiğimi söylemeden geçemiycem.. şahane olmuş...
ellerine sağlık..

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

COk tesekkür ediyorum yorumuna, senin kadar degilim henüz, olamam da... Ama gayret ediyorum... Ankara`da olsaydim, mutlaka kurslarina katilirdim... Nisan pastan sahane,,, Ellerine saglik... Sevgilerimle,

Kırmızı Mutfak dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

PASTASEHRİ dedi ki...

Gonca teşekkür ederim

Aslıcığım sağol canım evet bu konsepti sevdim bende

Serap teşekkürler

Pelinciğim yastık üzeri bencede daha farklı bir çalışma oldu ama diğerini ilk tasarım olduğu için sanki daha çok beğeniyorum : ))

Münster teşekkürler hiç haksızlık etme kendine gayet güzel. yapa yapa gelişiyor zaten

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Funda Hanım ellerinize sağlık.. Çok orjinal çok hoş bir çalışma olmuş çok beğendim.. Sevgiler gönderiyorum...

Çiğdem Acar Kıvrak
http://pastacicigdem.blogspot.com

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Funda'm yine çok güzel, çok değişik ve çok zarif olmuş...Harikasın canım arkadaşım...

Ellerine emeğine sağlık!

Sevgiyle ve kocaman öpüyorum seni...

Arsızkedi dedi ki...

namanallahım bayıldım,bayıldım,bayıldım...

Adsız dedi ki...

cok guzel bir calisma ellerinize saglik boyle bir pasta kac kisilik acaba ögrenebilirmiyim?

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design