6 Ekim 2010 Çarşamba

Tek Günlük Pasta Yapım Kursu - 16 ekim

Merhabalar; 2 ekim kursumuzun iptali sonrası yeni kurs tarihimiz belli oldu.
16 ekim cumartesi günü gerçekleşecek.
Sıklıkla sorulan sorulara cevap olması açısından kursumuz tek günlüktür ve kurslarım hep tek gün olarak devam edecektir.
kursumuz 4 kişilik olup sadece 1 kişilik kontenjan kalmıştır.

                                                Temel pasta yapım kursu içeriği

  • Pastacılıkta kullanılan ekipmanların tanıtımı
  • Kaplamaya uygun nemli kek yapımı ( farklı 3 tarif ile birlikte)
  • Pasta kremasının yapımı
  • Kekin katlandırılması, yapılan krema ve iç malzeme konularak pastanın oluşturulması
  • Ganaş krema yapımı
  • Butik tasarımdaki püf noktalar ve malzeme temini
  • Şeker hamuru yapımı
  •  Şeker hamurunun renklendirilmesi ve kaplamaya uygun hale getirilmesi
  • Pastanın kaplanması
  • Primer süsleme teknikleri ( cımbızlama-örgü-kurdela vs. ) ile pastamızın süslenmesi
Kurs süresi 1 gündür.( 8-9 saat ) . Malzeme temini bana aittir yaptığınız pastalar ise size..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

selamlar :) 16 ekim tek günlük pasta kursuna dün katıldım....inanılmaz birgündü benim için....oğlumun doğumundan sonra beni en çok heyecanlandıran ve mutlu eden birgündü....FUNDA hanım bizi çok güzel ağırladı ..ve çok güzel şeyler öğretti...ben kendisine çok teşekkür ediyorum....ve hatta o kadar olaya kaptırmışım kendimi o kadar heyecanlanmışımki üzerime kıyafetimi ters giyerek poz poz resim çektirmişim pastamla :))))))))..........tabiki bunu Eskişehir e dönerken saatler sonra trende farkettim....hala gülüyorum.....tekrar teşekkürler Funda hanım :)) inşallah tüm kurslarınızda bulunmak istiyorum..HÜLYA UĞURAL...

sinem dedi ki...

merhaba ben almanya berlinde yasiyorum aralik ayinda ankaraya gelecegim ve pasta kurslarininiza katilmak istiyorumrandevu ayarlayabilirmiyiz acaba sevgiler

PASTASEHRİ dedi ki...

Hülya hanım ben teşekkür ederim. yoldan gelmenize rağmen enerjiniz, katılımınız süperdi. en kısa zamnada fotoları yayınlayacağım ama hiç farketmemişim bende ters olduğunu :))

sinem Hanım aralık 18 de kursumuz mevcut. pastasehri@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design