6 Mart 2009 Cuma

Sincap-Tavşan Kurabiyeler ve Blog Ödülüm







Yazılarımın seyrekleştiği ve ziyaretlerimi hiç yapamadığım bir zamandayım. Bir süre daha bu şekilde gidecek. 2-3 ay için hobilerime ve yaşamsal ihtiyaçlarım dışındaki herşeye veda etme zamanı...




Blog ödülleri için beni düşünen sevgili arkadaşlarım Güzin(karamelam) ve Nilgün(pastasevmek) çook teşekkür ederim sizlere iyiki varsınız...
Bende bu ödülü takip ettiğim listemdeki tüm arkadaşlarıma gönderiyorum...

Bu kurabiyeler aslında yerli malı haftası için kızlarımın kreşine hazırladığım kurabiyelerdi. Daha önce yaptıklarım gibi bunlarda arşivde bayağı bir beklediler: ))
Fazla şeker hamuru yemelerini istemediğimden sadece 1-2 tanesinde tamamen şeker hamuru kullandım. Bunun dışında süsleme maksatlı çok az kullandım.renkli şekerler çok işime yaradı süslemede. Sincaplar içinde eritilmiş çikolata ile hazırladım şeker hamurunu , esmer şeker ile de meşe palamutların süsledim. Kurabiye hamurunu sincaplar için çikolatalı tavşanlar içinde vanilyalı olarak hazırlamıştım.
Bu kısacık zamanda sizlere yazmak istedim
1-2 ay kadar yokum görüşünceye kadar sevgiyle ve sağlıkla kalın...

10 yorum:

nilbutikpasta dedi ki...

kurabiyeler nefis olmuşlar.ellerinize emeğinize sağlık.
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim
sevgilerimle nilgün

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

çok şeker olmuşlar ellerine sağlık

neslihan dedi ki...

Kurabiyelerin harika olmuş canım.ellerin esağlık.ödülün için tebrik ederim.sevgilerimle...

Mahmut S dedi ki...

'' Öğretmenim, tuvalete gidebilir miyim?''

Yukarıdaki cümle, öğrenim hayatımız boyunca sıkça sorduğumuz sorunların başında geliyor, değil mi? Yıllar sonra, Adıyaman'ın Gerger İlçesi, Kaşyazı Köyündeki Karük İlköğretim Okulu'ndaki manzarayı HaberTurk'te görünce; ' Meğer şanslı azınlıktanmışız ' dedim kendi kendime.

Evet, yanlış duymadınız. Ben ve bu yazıyı okuyan sen, şanslı azınlıktanız. Anadolu'da bir çok okulun türlü fiziki sorunlarını, öğretmen eksikliğini duyardıkta, insanın en temel ihtiyaçlarından birisi olan tuvalet ihtiyacını gidermenin başlı başına bir sorun olduğunu aklımıza getirmezdik. Onca yetersizliklere rağmen Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu çağdışı manzarayı eğitim neferimiz Ahmet Elmacı sayesinde öğrendik.

HaberTurk'te yayınlanan ' Tuvaletsiz Okul ' haberi bizi harekete geçirdi. Hem gelecek nesillere kalıcı bir temizlik alışkanlığı kazandırmak hem de okullarımızın olmazsa olmaz bu fiziki zorunluluğunu hayata geçirmek adına; www.okulumuzatuvalet.org sitesi altında '' Okulumuza Tuvalet '' adlı projeyi hazırladık.

Karük İlköğretim Okulu'ndaki bu geri kalmış manzara ne ilk ne de son...Fakat bu olumsuz manzarayı düzeltmek bizlerin elinde. Karük İlköğretim Okulu'nda olduğu gibi Anadolu'nun birçok köyünde çocuklar sizlerin desteklerini bekliyor... '' Okulumuza Tuvalet '' projesi ile sizde bu harekete ortak olun...

www.okulumuzatuvalet.org
destek@okulumuzatuvalet.org

renklipastalar dedi ki...

Allahım allahım, bu da ne böyle. Kayboldum gittim valla. Herşey birbirinden güzel. Ellerinize sağlık. Nasıl bu kadar güzel yapabiliyorsunuz hayret ediyorum. Benim kesinlikle bir kursa gitmem lazım. Keşke buralarda da açılsa.Sizi takibe aldım. Görüşmek üzere...Bu arada mevlid kandiliniz de kutlu olsun.

pastacirapunsel dedi ki...

Kurabiyeler çok güzel:) Umarım yokluğun senin için iyiliklerle doludur.. Herhangi bir sorun yoktur..

Sımsıcak sevgiler......

birdilimdus dedi ki...

Çoookkk ciciler canım çookkkkk!!! Harika müthiş söyleyecek bir söz bulamadım.

Sevgiler,
Evren

zeynep dedi ki...

39. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 MART 2009 - 6 NİSAN 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://pastakur.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 39.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
LÜTFEN ETKİNLİĞE YEMEK GÖNDERMEYİNİZ.SADECE ÇAYIN YANINDA YENEBİLECEK TARİFLER YOLLARSANIZ SEVİNİRİM.
SEVGİLER

Pelin dedi ki...

Kurabiyeler, pasta ama en çok da sincaplar ve palamutlara bayıldım. Çok yaratıcı olmuş.Elinize sağlık
Sevgiler

servis dedi ki...

Değerli blog yöneticisi sitenizdeki yazılar çok dikkat çekici olduğundan Böcek ilaçlama şirketleri olarak sitenizi uzun süredir takip ediyoruz.

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design