6 Mart 2009 Cuma

Sincap-Tavşan Kurabiyeler ve Blog Ödülüm







Yazılarımın seyrekleştiği ve ziyaretlerimi hiç yapamadığım bir zamandayım. Bir süre daha bu şekilde gidecek. 2-3 ay için hobilerime ve yaşamsal ihtiyaçlarım dışındaki herşeye veda etme zamanı...




Blog ödülleri için beni düşünen sevgili arkadaşlarım Güzin(karamelam) ve Nilgün(pastasevmek) çook teşekkür ederim sizlere iyiki varsınız...
Bende bu ödülü takip ettiğim listemdeki tüm arkadaşlarıma gönderiyorum...

Bu kurabiyeler aslında yerli malı haftası için kızlarımın kreşine hazırladığım kurabiyelerdi. Daha önce yaptıklarım gibi bunlarda arşivde bayağı bir beklediler: ))
Fazla şeker hamuru yemelerini istemediğimden sadece 1-2 tanesinde tamamen şeker hamuru kullandım. Bunun dışında süsleme maksatlı çok az kullandım.renkli şekerler çok işime yaradı süslemede. Sincaplar içinde eritilmiş çikolata ile hazırladım şeker hamurunu , esmer şeker ile de meşe palamutların süsledim. Kurabiye hamurunu sincaplar için çikolatalı tavşanlar içinde vanilyalı olarak hazırlamıştım.
Bu kısacık zamanda sizlere yazmak istedim
1-2 ay kadar yokum görüşünceye kadar sevgiyle ve sağlıkla kalın...

8 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

kurabiyeler nefis olmuşlar.ellerinize emeğinize sağlık.
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim
sevgilerimle nilgün

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

çok şeker olmuşlar ellerine sağlık

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Kurabiyelerin harika olmuş canım.ellerin esağlık.ödülün için tebrik ederim.sevgilerimle...

renklipastalar dedi ki...

Allahım allahım, bu da ne böyle. Kayboldum gittim valla. Herşey birbirinden güzel. Ellerinize sağlık. Nasıl bu kadar güzel yapabiliyorsunuz hayret ediyorum. Benim kesinlikle bir kursa gitmem lazım. Keşke buralarda da açılsa.Sizi takibe aldım. Görüşmek üzere...Bu arada mevlid kandiliniz de kutlu olsun.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kurabiyeler çok güzel:) Umarım yokluğun senin için iyiliklerle doludur.. Herhangi bir sorun yoktur..

Sımsıcak sevgiler......

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çoookkk ciciler canım çookkkkk!!! Harika müthiş söyleyecek bir söz bulamadım.

Sevgiler,
Evren

Pelin dedi ki...

Kurabiyeler, pasta ama en çok da sincaplar ve palamutlara bayıldım. Çok yaratıcı olmuş.Elinize sağlık
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Değerli blog yöneticisi sitenizdeki yazılar çok dikkat çekici olduğundan Böcek ilaçlama şirketleri olarak sitenizi uzun süredir takip ediyoruz.

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design