11 Şubat 2010 Perşembe

Sevgililer Günü için tatlı seçenekler...Cupcake




Sevgililer günü çalışmalarımdan cupcakeler...
Karamelize edilmiş beyaz çikolata ile mud kek olarak hazırladım.
Vanilyalı olarak hazırlanmış şeker hamuru ile kapladım. Cupcakelerin bir kısmını kakaolu kurabiye ile yazılmış LOVE ile süsledim hem cupcake hemde kurabiye bir arada  fotoğrafı da aşağıda...




Bazıları büyük boy, bazıları standart, bazılarınıda küçük boy olmak üzere 3 farklı boyda tasarladım.
Altta büyük boy cupcakeler...



Ve mini boy cupcakeler... çooook sevimliler



1 yorum:

Atike Momini Ziya dedi ki...

merhabalar funda hanm.
bloğunuzu yeni keşfettim ama galiba müptelası olacam. verdiğiniz emek ve ortaya çıkan güzellikler takdiri hak ediyor.. tebrik ederim ve başarılarınızın devamını dilerim..
görüşmek dileği ile,sevgiler...

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design