19 Şubat 2010 Cuma

sevgiliye kurabiye...kedicikli kurabiyeler


Sevgililer günü çalışmalarımı yayınlamayı bitirmedim ama ben bitik durumdayım. Hastalıklar, iş yoğunluğu ve siparişler derken bu hafta yoğun geçti. Öğleden sonra işten erken çıkıp dinlenmeyi düşünüyorum biraz. Çok uzun yazmadan kötü kalite çekilmiş fotolarla devam ediyorum... Makina ayarlarım bozuk hala hafta sonu fırsat bulursam yaptıracağım.
Pembe pancurlu ev hayalini yansıtan kırmızı kalpli aşk dolu pembiş evimiz, pembiş pembiş hazırlanmış sevgi kurabiyelerimizle birlikte teslim edildi.


Ve birbirine aşık kedicikler. En sevdiğim hayvandır kedi. deli bir kediseverimdir. kedi sevenleri ayrıca seven sevmeyenlere de mesafeli yaklaşanlardanım : )) şekercikler sizi purrrrrrrrrrrrrfect değil mi ?


Bunlarda kırmızı zeminde kara sevgililer : ))

Görüşmek üzere...

6 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Fundacım eline sağlık.
Ben de tam kedi severim.Sitemin logosu da zaten kedili.Ne kadar şirin ne kadar ,güzel hayvanlar değil mİ?
Nankör diyenlere de çok kızıyorum.
İyi hafta sonları.

Kurabiye Diyarı dedi ki...

cok sevimliler :D
kolay gelsin bir de, tez dinlenmeler :)

Yemekbahane dedi ki...

Kedi pek sevmem ama bunlar çok cici

Ellerine sağlık
Müge

g dedi ki...

kediler çok şirin olmuş. ama ben hayvan olarak köpeği kediye tercih edenlerdenim.

karamelam dedi ki...

aaa hadi ama nişan pastasını isteriz:))

PASTASEHRİ dedi ki...

teşekkür ederim hepinize...

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design