22 Temmuz 2010 Perşembe

Şimşek Mcqueen Pastası - Lighting Mcqueen Cake


Mayıs ayından kalan bir pastamız daha. Erkek çocukların gözdesi Şimşek mcqueen ve arkadaşları nihayet benimde tasarımlarıma katıldı : ))
Kazım bey; oğlu Derinin 3. yaşgünü için aradığında temayı belirlemiş, istediği modelleri bana mail yoluyla ulaştırmıştı. Çok zevkle çalıştım, en çokda Mater çalışmak hoşuma gitti. En üste dev fotosunu koyduğum Mater bu çizgi filmin bana göre kahramanı ...
Kazım bey doğumgünü için 3 şeklinde kurabiyelerde istedi ve tasarımını tamamen bana bıraktı. Bende temanın devamı şeklinde çalıştım. kurabiyeler bir sonraki yazımda olur sanırım.
Sevgili Derinin 3. yaşını kutluyorum. Mutlu, sağlıklı, sevdikleriyle nice yaşlara...

Pasta içeriği Çikolatalı nemli kek, çift çikolatalı krema, muz ve çilekten oluştu.
Veeee bu tatilden önceki son yazım. Cuma akşamı 15 günlüğüne tatile çıkıyoruz. Ama ordanda yazmaya devam edeceğim. Planım tatil dönüşüne kadar mayıs ayı içindeki arşivi yayınlamak.
Mutlu kalın...

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design