30 Eylül 2010 Perşembe

PASTA KURSU DUYURUSU....

Merhabalar 2 ekimde yapılacak pastacılık kursu kızımın sağlık problemleri nedeniyle iptal edildi.
Kurs kayıtlarını durdurmuştum ama kesinleşen kursiyerlerimden tekrar özür diliyorum.
Ve anlayışlarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Bir sonraki kurs tarihini yarın kızımın ameliyat sonrasındaki iyileşme sürecine göre belirleyeceğim. Ama bir aksilik olmaz ise önümüzdeki 2 haftasonundan birinde katılımcılarımızla kursumuzu gerçekleştirceğiz.
Sağlıklı günler diliyorum

5 yorum:

Didemin Pasta Servisi dedi ki...

Fundacım geçmiş olsun. Sağlıklı günler dilerim.

Adsız dedi ki...

I must digg your post therefore more folks are able to see it, very helpful, I had a tough time finding the results searching on the web, thanks.

- Murk

Adsız dedi ki...

bütün çalışmarınız birbirinden renkli ve çok güzel, al beni ye diye sesleniyorlar adete :))

başarılarınızın devamını dilerim..

saygılar..

zehratrk dedi ki...

çok geçmiş olsun fundacım inş önemli bişeyi yoktur kızının

pelince dedi ki...

Fundacım kızının inşallah önemli bir şeyi yoktur .. haberim yok,şimdi okuyorum.. Çok geçmiş olsun..

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design