24 Kasım 2010 Çarşamba

Öğretmenler Günü Hediyesi Çikolata


Uzun zamandır, hatta belki de ilk kez yaptığımı sıcağısıcağına ekliyorum biriken tüm fotoğraflara rağmen.
Öğretmenler günü nedeniyle yaptığım çikolatadan güller kızlarımdan öğretmenlerine gitti.
Bitter çikolatadan çubuklu olarak tasralaığım gülleri aslına uygun olarak kırmızı çalıştım. Güzel bir kutu içerisinde altta truffle' lar üstte güller olarak dizayn ettim hediyemizi. Truffle fotoğraflarını yarın ekleyeceğim.
Fotoğrafları sabah erkenden çektim. Maalesef hava çok kapalıydı. İstediğim ışığı sağlayamasamda fotoğraflar fena olmadı. En azından renkleri yansıttı. Üsttekiler daha karanlık olmakla birlikte alttaki camın kenarında çekildiği için daha net ışık aldı.

Öğretmenlerimizin bu özel gününü kutluyorum ve bu güzel güller başta hayatımda çok önemli bir yere sahip olan ilkokul öğretmenim Güler Alparslan Yahşi olmak üzere tüm öğretmenlerimize gitsin.

1 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

çok güzel bir düşünce. çikolata güller eminim çok beğenilmiştir.
eline sağlık

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design