16 Ocak 2011 Pazar

Lilyumlu Kutlama Pastası - Haber Vitrini

DSC_0662


DSC_0658

Yine çok özel bir tasarım ile haftaya başlıyorum. Yayınlanması için uzun süre beklendiğini biliyorum.
Öncelikle gecikme için özür diliyorum.
Haber Vitrininin 9. yayın yılı için hazırlanan pasta ve kurabiyeler aralık ayında teslim edildi.
İstanbuldan Okyanus hanımın yaklaşık 1 ay önceden bana ulaşması, birlikte tasarımı ve lezzeti belirlememiz ile başlayan süreç aralık ayında sonuçlandı. Duyduğu güven nedeniyle birçok detayı tarafıma bırakması ayrıca mail ve telefon yoluyla nazik iletişimi için kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Pastanın ve kurabiyelerin çok beğenildiğini duymak ise ayrıca memnuniyet verici oldu.
İçeriğimiz vanilyalı sünger kek, vanilyalı frambuazlı kremadan oluştu. Kurabiyeler ise bir sonraki yazımda...

DSC_0659

2 yorum:

Eya dedi ki...

Fundacigim...ellerine saglik,pek kibar bir model...sevgiler

zehra

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Fundacığım canımmm çok güzel olmuş pastan ellerine sağlık bitanemmm:))

Sevgimle kal güzel gözlümm:)))

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design