9 Şubat 2011 Çarşamba

18 aralık pastacılık kursu görüntüleri

Ben kurs yazıma başlamadan önce Melissa hanımın siparişi olan sevgiliye özel kurabiyeler ile ilgili bir yorumdan bahsetmek istiyorum. Kurabiyeler sevgililer gününden bağımsız olarak erkek arkadaşı için hazırlanmıştı. Bu sabah yazıyı yazmak için blogger' a girdiğimde Orhan bey yani Melissa hanımın erkek arkadaşı tarafından yazılmış bir yorum gördüm. Çok hoşuma gitti. Hani genelde erkekler yeme kısmı ile ilgilidir ya : )) Orhan bey ise hediyenin ve sevdiğinin kıymetini bilen biri...Lütfen üşenmeyin o kısacık yorumu okuyun. Sevgileri bir ömür sürsün


Gelelim pastacılık kurslarımıza yoğun bir şekilde kurs talepleri devam ediyor ama benim boş bir hafta ayarlamam öyle zorlaştıki..Bir sonraki kurs 26 şubatta açılacak. Şubat ayı için sadece pastacılık kursu gözüküyor. Gün ayarlayamadım maalesef.

18 aralık kursumuz yine beş kişiden oluştu. 2 kursiyerimiz Eskişehirden günübirlik geldiler. 5 kursiyerim, birde ben ve 2 arkadaşım ile birlikte 8-9 saat süren yoğun bir kursun ardından; katılanlar yaptıkları pastalarıyla evlerine döndüler. Bunlar o gün ortaya çıkardıkları güzellikler. Hepsi çok cıvıl cıvıl oldu. Hangisi kimin pastasıydı çok hatırlayamadım ama hepsi birbirinden güzeldi.

Ve kursun ardından denemelere başlandı özellikle 2 kursiyerim yaptıkları pastalarla beni çok mutlu etti. Biri sevgili Onur; birbiri ardına yaptığı denemeler sonrası çok güzel şeyler çıktı ortaya..Alttaki domuzcuk, yılbaşı pastası ve teddy bears ona ait. Ve sevgili Özgül; bana geçen haftalarda ulaşıp 1 şeklindeki pasta yapımı için önerilerde bulunmamı istemişti. Dün akşam attığı mailde oğlunun 1. yaş pastasını göndermiş. Kurs sonrası yaptığı ilk pastaydı Özgülün çok güzel olmuş, kaplama kusursuz ellerine sağlık Özgül...

26 şubat kursumuz için kayıtlar başlamıştır. Bir sonraki kurs döneminde görüşmek üzere...

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design