23 Ocak 2012 Pazartesi

Tinkerbell Doğumgünü Pastası ve Kurabiyeleri



Belki de ilk kez sıcağısıcağına paylaşabiliyorum yaptığım bir pastayı bu hafta sonu hazırlayıp teslim ettiğim pastanın sahibi sevgili Naz...2 önceki yazımda 3. doğumgünü pastasını 1 yıl gecikmeli olarak yayınlayıp, 1 hafta içinde 1 yaş daha büyütmüş oldum Naz' ı : ))
Geçen yıl seçimi pamuk prenses iken bu yıl elindeki bir oyuncağın aynısını istedi...Tinkerbell çaydanlık evi ve perileri...Tam da ben kızlarımla tinkerbell seyrederken pastasını yapsam nasıl olurdu acaba diye düşündüğüm esnada telefon çaldı ve temaya karar verdiklerini söyledi Gül hanım...
Hemen arşivleri talan ettim, tam konsept bir tinkerbell pastası aradım. Sanırım 3000 kadar pasta fotoğrafını incelemişimdir. Ama ne yazık ki binlerce kişi hazır oyuncak kullanmış yada tinkerbell mumları ile dekore etmiş pastasını...Bende Gül hanımın tek tek fotoğraflayıp bana gönderdiği oyuncağı baz alarak pembe ağırlıklı cıvıl cıvıl bir pasta oluşturdum...

40 kişilik olarak hazırladım pastayı. Üstteki çaydanlık da pasta olarak tasarlandı. Yine bu tarz pastalarda çok sevdiğim simleri kullandım. Perili, prensesli pastalar simsiz olmuyor bana göre : ))
Pasta içeriğimiz de tercihini Gül hanım yine aynı lezzetden yana kullandı. Çikolatalı kek, sütlü çikolatalı çift krema, kavrulmuş antep fıstığı ve drop sütlü çikolatadan oluştu.



Ve pastaya eşlik eden kurabiyelerimiz... Birebir tinkerbell çalışmadım kurabiyelerde bolca çiçek ve uğur böceği kullandım.



Naz; 4. yaşın kutlu olsun ailenle birlikte, upuzuuuun, sağlıklı, mutlu bir yaşamın olsun...

3 yorum:

EflHatun dedi ki...

oow ne sevimli bir pasta buu :) ellerinize sağlık, miniğin de yeni yaşı hayırlı olsun inşallah..

Adsız dedi ki...

Fundacım eline sağlık muhteşem olmuşlar yine :)

Gülsüm dedi ki...

Merhaba,
ne kadar hoc bir calisma. Cokmta ugras verici. Ellerine emegine saglik.

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design