25 Ocak 2012 Çarşamba

Tinkerbell pastasının ardından ...


Sevgili naz için için hazırladığım tinkerbell pastasının hemen ardından, Gül hanımdan gelen maili yayınlayıp yayınlamamayı uzun süre düşündüm. Ve öyle duygulandım ki mail' i okuduğumda ayrı bir post ile yayınlamak istedim

" Funda Hanım günaydın
Gün icinde sizi arayacağım ama fırsat bulduğum bu ilk anda teşekkür etmek istedim.Son uç senedir Naz'in dogum günlerinde yaşattığınız farklılık için çok teşekkür ederim.Artık inanın duygularım karşısında kelimeler gercekten yetersiz kalıyor."Muhteşem,sanat eseri vs." kelimeleri bu tinkerbell pastasının (ona pasta demek bile gelmiyor insanın icinden) görselliği ve tadı karşısında çok ama çok klise ve hafif kalıyor."Bu bir pastaysa digerleri ne ki" diyorsunuz.kısaca,çok güzeldi hic kesilmesin hep seyredeyim istedim.Pasta kesilip yerken de bu dilim hic bitmesin istiyorsunuz o da ayrı tabi ki.Eminim mesleğinizde çok basarilisinizdir ama lütfen pasta yapmayı hic bırakmayın.bu arada Haziran'ın 9 unda da Ada bebeğimizin ilk dogum gunü var,şimdiden randevu alalım sizden umarım bizi yine kırmazsiniz.
Bu kadar emek,bu kadar özen ve bu kadar incelik gösterdiğiniz için,bunca yoğunluğunuzda bu kadar mükemmel bir pasta yaptığınız, Naz'imin yüzünü guldurdugunuz için çok teşekkür ederiz size.
Unutmadan, iki senedir tadlarına hayran kaldığım kurabiyeler de çok güzeldi, elinize emeginize saglık.ama ya o kurabiyelerin tarifini istiyorum ya da doya doya yemek için benim için pişirmenizi rica ediyorum :))
Çok vaktinizi aldım,Naz ve ben
,hersey için çok ama çok teşekkür ediyoruz size.Sevgilerimizle"
Evet artık sipariş almıyorum sadece özel kişilere yapıyorum pastayı eğer zamanım uygun ise...
Gül hanımla internet üzerinden pasta tadında başladı tanışıklığımız ve Naz'ın her yeni yaşına eşlik etti pastalarım ve kurabiyelerim. Her seferinde bana bıraktı tasarımı. Hatta benim uygun olduğum zamanlara denk getirdi doğumgünü kutlamalarını. Bende her yapışımda çok özgür çalıştım Naz' ın sevdiği şeyleri baz alarak. Bir arkadaşım Naz'ın bu pastasını gördüğünde " en top pastaların Naz' ın pastaları" dedi. Sanırım bundan kaynaklanıyor... Uygun zaman ve Naz'ın gözlerindeki mutluluk ve sevinç pırıltılarını, şaşkınlığını hissetmek...
Ve tabi pasta tasarımının ciddi bir emek işi olduğunu, bu emeğin pasta yapma şevkinden ve sevgisinden kaynaklandığını bilen bana hissettiren Gül hanım ile çalışmak ayrı bir keyif benim için...
Ben teşekkür ediyorum Gül hanım'a....
Nice yıllara Naz...
Çiftlik pastası
pamuk prenses pastası

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design