12 Şubat 2009 Perşembe

sevgililer günü için kırmızı kek " Red velvet cake "




Bu da bizim için hazırladığım kek...
Sevgililer gününe denk getirerek yeni kalıbımı da denemiş oldum.
Aslında oldum olası sevgililer günü benim için pek anlam ifade etmemiştir. Benim için anlamlı olan sadece bizim için bir anlam taşıyan günler...Mesela çıkma yıldönümümüz, elbette ki evlilik yıldönümümüz, doğumgünlerimiz , Kızlarımın dünyaya gözlerini açtığı gün.. İşte bunlar en anlamlıları sadece bize özel ...
Maksat pasta çikolata vs. yapmama bahane olsun diyerek bu kek'i hazırladım. Kırmızı kadife kek "Red velvet cake". Orjinal tarifte peynirli bir krema hazırlanıyor bu kek için. Ama ben bugün çikolatayı tercih ettim. Hem kırmızı hemde çikolata soslu olsun istedim.
2. fotoğrafta rengi pek belli olmasa da aslında içi kırmızı ama gıda boyasını tarifteki gibi 2 çorba kaşığı kullanmaya elim gitmedi. Bu arada kek çok hafif bir o kadar da lezzetli. Önümüzde ki günlerde yapacağım bir pastada bunu kullanacağım kek olarak. Belki gıda boyası katmayıp kakaolu kullanabilirim. Tarifi şimdilik eklemiyorum. İsteyen olursa seve seve eklerim...
Bir sonra ki yazımda hayatımın aşk'larına hazırladığım çikolatalar var.. sevgiyle kalın

7 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok güzel görünüyor kek ve kadifemsi bir dokusu var.dilimde rengi daha çok belli oluyor.çok da şık bir kek olmuş.kalıbını güle güle kullan.sevgilerimle...

pelince dedi ki...

Kek nefis olmuş..Kalıpta çok güzelmiş,ellerine sağlık...

Olsun bize bahane lazım zaten...

Aşk dolu bir hafta sonu diliyorum :)

PASTASEHRİ dedi ki...

Neslihan teşeşkür ederim. gerçekten kadifemsi ama kırmızı rengi normal versiyonunda çok belirgin çünkü gıda boyasını epey fazla katılıyor. Dediğim gibi benim elim gitmedi fazla katmaya

Pelin evet kalıp çok hoş bir kalıpmış. görünce hiç düşünmeden aldım. teşekkür ederim güzel dileklerin için...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık kek çok güsel sunum harika...
çatalıda ayrıca beğendim:)))
çok şık durmuş.
görüşürüz canım.

**gül**

cansudere dedi ki...

süper yaa elerine saglık ıslak keklere bayılırım hmm agzım sulandı tabiri caizse:)

Adsız dedi ki...

neden kimse tarifi istmemiş anlamadım:)) ben istiyorum eğer mümkünse, acayip kışkırtıcı ve baştan çıkarıcı bir kek bence.. kişiliği varmış gibi. ellerinize sağlık, bayıldım. eğer tarifi eklerseniz kuzenimin sözü için yapmayı düşünüyorum.
sevgiler..

Gülçin

Adsız dedi ki...

merhaba
benim için çok özel bir gün olacak önümüzdeki günlerde
rica etsem bana tarifi mail'den atarmısınız ?
nareymur@hotmail.com

çok teşekkür ederim
pınar

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design