1 Şubat 2009 Pazar

Aşk Kurabiyeleri...





















Aslında hobi olarak başladı ve hobi olarak devam ederken bu serüven; bir noktada tıkanıp kaldım.
Yapma isteğim; hediye götürme ve yeme isteğimi aşıyordu...
Ve özel günlerin dışında şeker hamurlu pastalar yapmak anlamsız hale geldi yakın çevrem için.
Daha çok pasta, kurabiye yapmak için sipariş alma fikri aklıma yatmaya başlamıştı bir süre önce. İşte bu süre zarfında Düşler mutfağından sevgili Zümrüt ile tanıştım. Ve onun desteği ve ısrarları ile sayfama sipariş formunu ekledim.
Çok sevdiğim, asla bırakmayı hatta emekli olmayı bile düşünemediğim benimle ölecek bir mesleğim var. O yüzden her zaman hobim olacak pastalar...
Ama zaman zaman isteyen olursa sipariş alarak hobime devam edeceğim.
Bu kurabiyelerde sevgililer günü için hazırlandı . Toplam 5 grup kurabiye yayınlayacağım bu 2 hafta içinde.
İlki Aşk kurabiyeleri dore-kırmızı ve beyaz ile hazırladım. Bu kurabiyelerin üzerine hiç mesaj yazmadım ama istenilen herşey eklenebilir.
Kurabiyeleri ya tek tek organze keselerle yada jelatin ile paketleyip hasır sepette sunuyorum yada asetat kutulara yerleştirip kurdela ile bağlıyorum...

Mutlu haftalar...
Geçen yıl yaptığım kurabiyelere bakmak isterseniz
sevgililer günü kurabiyeleri...

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim,yine harika kurabiyelerle karsimiza cikmissin :)Bu arada ben sana bravo demek istiyorum. Gercekten bu kadar zor bir meslek, iki ikiz cocuk ile siparis alabilmek herkesin harci inan degil. Ama biliyorum sen gercekten masallah dememiz gereken birisin. Ayni zamanda bu kadar malzeme ve beceri elinde olan birinin, siparis almamasi hata zaten. Boylece biz de daha fazla sey gorebilecegiz :) Basarilar diliyorum canim. Optum seni.

Sevgiler...

pelince dedi ki...

Kurabiyeler enfes olmuş,süslemesi çok şık ,ellerine sağlık.....
Bol sipariş diliyorum aynı zamanda...

Sevgilerimi yolluyorum...

Adsız dedi ki...

Funda'cım muhteşem olmuş..Hakikaten çok şıklar canım..Ellerine sağlık..Bol siparişlerin olsun inşallah..Sevgilerimle..

PASTASEHRİ dedi ki...

Nilgüncüğüm canımm çok sipariş alacağımı düşünmediğim için rahatım açıkçası :)) malzeme konusunda da haklısın çünkü bunların bir kısmı geçen yıldan kalanlar ve daha kullnamadığım hatat unuttuğum bir dolu şey var. Beceriye gelince kurabiye işi malzemeye ve özene bakıyor aslında asıl beceri modelleme de : ))

pelinciğim teşekkür ederim. benim de hoşuma gitti ama sanki çok kırmızı gibi geldi şimdi: ))

PASTASEHRİ dedi ki...

Oyacığım teşekkürler canım. inşallah diyelim : ))

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Hayırlı olsun canım...kurabiyelerin harika olmuş.bu kadar mı şık olunur,
şahane.ellerine sağlık.sevgilerimle...

karamelam dedi ki...

fundacığım kolay gelsin canım. allah bol siparişli keyifli günler nasip etsin yolun açık olsun sevgiler...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Benim canım arkadaşım,

Nasıl mutlu olduğumu anlatamam sana, işte bu, olması gereken ama demek ki zamanı şimdi olan bir durum:)

Sana şimdiden hayırlı siparişler ve bol bol kazançlar diliyorum güzel yüreklim...

ben kurabiyeleri yapalı nerdeyse 2 hafta oldu ama hiç elim blog güncellemeye gitmiyor off:(

Sevgiyle öpüyorum seni ve kuzucuklarını...

leyya dedi ki...

pek elegant olmuşlar bravo..aşık olasım geldi))

Adsız dedi ki...

fundacığım,sipariş alıyor olman süper bir haber!
kurabiyeleri, daha doğrusu müthiş sanat çalışmanı görünce ne diyeceğimi bilemedim..ellerine sağlık tek kelimeyle number one.çok romantik görünüşleri var.ekrandan alıp yiyesim geldi.
siparişlerinin hakkıyla üstesinden geleceğini biliyorum.(onca yoğunluğuna rağmen harikasın sen)çok güzel düşünmüşsün.inan çok sevindim..
artık sipariş verebilirizzzz:))
bol ve bereketli satışlar canım.
sevgilerle

**gül**

PASTASEHRİ dedi ki...

Neslihan teşekkür ederim...

Güzinciğim hayırlısı olsun diyelim. Teşekkürler canımm

Zümrütcüğümmm canımmm senin desteğin olmasa zor olurdu. herşey için teşekkür ederim birtanem.

Leyla teşekkürler bence de fena olmadılar: ))

GÜlümmmm canım hamişim . sağol canım çok mutlu oldum yorumlarına. sana yaparım ben ne zaman istersen hatta birlikte de yaparız : ))

Adsız dedi ki...

selamlar-yeni yılınız kutlu olsun diyeyim tesadüfen gördüm sitenizi cok hoş emeginize saglık-umarım yeni yılda bol siparişleriniz olur zira gercekten güzel sunumlar-
yemekkahvekokusu.blogcu.com

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design