22 Mart 2010 Pazartesi

3D Vazo' da Çiçekler Pastası



Vazo şeklinde pasta ve içinde papatyalar ve 2 adet gerbera çiçeğinden oluşan bir pasta tasarımı ile haftaya başladım.
Pastamız herzaman yaptığımdan tamamiyle farklı bir pandispanya ve krema ile yapıldı. Pandispanya olarak yine nemli çikolatalı kek ancak farklı bir tarifi denedim. Yine bana ait olan bir tarif. Ara krema da ise bitter ve sütlü çikolatadan yaptığım kremaya direkt böğürtlenleri karıştırdım. kremayı böğürtlenlerin süzülen suyu ile akışkanlaştırdım. ara katlara ise sütlü çikoltaları irili ufaklı keserek serptim. Geri dönüşümü olmadığı için pastanın tadını kestiremiyorum. Umarım bu farklı deneme bir bütün olarak güzel sonuç vermiştir.


Hafta sonu gerçekleşen kursumun detayları ise bir sonra ki postumda yer alacak. Siparişlerimin yoğun olduğu bir haftadayım ama hafta içi kurs detaylarını mutlaka yayınlayacağım.
İyi haftalar...

3 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çoook başarılı muteşem bir pasta olmuş ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

Delfina ; dedi ki...

Vazo görünümü çok başarılı olmuş,renkler baharı çağrıştırıyor.Ne güzel,ne mutlu bir çalışma..

Pastavilya dedi ki...

Harika bir görüntü...Ellerinize sağlık...

Sevgiler
Nurcan

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design