13 Nisan 2010 Salı

1 Yaş Bebek kurabiyeleri - Hediye Kurabiye Sepeti

Daha önce Nişan pastası ve nişan kurabiyelerini hazırladığım Kadriye hanımın; bir arkadaşının bebeğinin 1. yaşı için istediği hediye bebek kurabiyeleri ile geldim : ))
Kadriye hanım bana ulaştığında ani karar verilen erken doğumgünü partisi nedeniyle çok az vaktimiz vardı.
1 şeklinde, ayıcıklar ve ismini yazalım kalanlarını ve renklerini siz tasarlayın dedi.
Erkek çocuklarda pastel tonların yanısıra canlı bir renk ile detayların canlandırılmasını seviyorum. Bu yüzden bende renkleri belirlerken tmavi ve kahverengiyi turuncu ile canlandırmak istedim.
İstenilen kurabiyeler dışındakileri de çocuk yüzü şeklinde çalıştım.



Herbiri tek tek poşetlenip daha sonra da kullanabilecekleri şirin bir sepet içinde Kadriye hanıma ulaştırıldı.
Herzamanki nezaketiyle Kadriye hanım çok hoş bir mail ile beğenilerini belirtti.
Teşekkür ediyorum kendisine.
Vee 1. yaşını kutlayan Demir bebeğe uzun, mutlu sağlıklı bir ömür diliyorum. Nice güzel yaşlara...

4 yorum:

Özlem dedi ki...

Ellerinize sağlık..Bebek kurabiyelerini hep çok sevmişimdir..

Adsız dedi ki...

yorum yazmistim bu posta gelmedi mi?

blog albumu hakkinda!

KADRİYE dedi ki...

Funda Hanım, çok kısa zamanda yarattığınız bu şirin ve leziz kurabiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Hazrıladığınız hediye sayesinde gecenin gözde konuğu oldum :)

PASTASEHRİ dedi ki...

Kadriye hanım çok teşekkür ederim. Beğenileriniz önemli benim için
sevgilerimle

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design