7 Nisan 2010 Çarşamba

Cinderella ( Sindirella ) Pastası - Cinderella cake



Azra ve Mert in 4. doğumgünü için hazırladığım pastamız Bursaya gitti. Halaları tarafından bizzat teslim edildi : ))
Öylesine yoğun bir haftaydı ki yapmak istediklerimi bir türlü yapamadım. Azra ve Mertin doğumgünü için planladığım herşey yarım kaldı maalesef. Benim canlarım için planladığım 2 pasta vardı biri bu diğeri ise garfield temalı cupcakelerdi. Ve tabi kurabiyeler ve çikolatalar da eşlik edecekti. Ama 2 gece sabahlamama yol açacak kadar yoğunlukla geçti. 2 hafta önce söz verdiğim siparişlerin yanısıra asıl iş hayatım çok yoğundu.



Normalde pasta, kurabiye vs gibi şeyleri geceleri çalışıyorum uyumayıp. Ama bu sefer 2 gecede de yoğundum ve tabi gündüz mesai. İstediğim hiçbirşey gerçekleşmedi. Hatta kurabiyeler hala evde süslenmemiş bir halde. Pastayı alelacele bitirip birde 2 günlük uykusuzluğun üzerine 7-8 saat araba kullandım hemde benim 2 canavarımla birlikte. Gittiğimde pestil gibiydim. Neyseki pasta acele yapılsada çok içime sindi ama keşke vakit olsaydı detaylarla oynabilseydim. En sevdiğim şey pasta bitince detayalarla süslemek mesela bir balkabağı etek uçlarını yukarı kaldıran minik kuşlar ve tabi farecikler...
İnşallah bir daha ki cinderella pastamda gerçekleştiririm.





Pastamız mudcake, çikolatalı ara krema ve çikolata kaplı fındık drajeden oluştu. Ufaklıklar bayıldı hele ki benim kızlarımdan biri 3 koca dilim yedi. Ne kadar aceleye gelsede pastayı prenses pastasına uyacak şekilde mavi pırıltı tozları ile boyadım. Yakından özellikle pırıl pırıl bir pastaydı.
Azracığım ve Mertişkommm sizi çoooook seviyorum miniklerim.
4. yaşınız kutlu olsun upuzun sağlıklı ve hep mutlu nice yaşlara...

7 yorum:

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım ellerine kollarına sğalık, yine harika bir pasta yapmışsın:)Mavinin tonuna bayıldım...

Seni ve kuzucuklarını kocaman öpüyorum...

Sevgiyle kal,

Ferah Gülşen dedi ki...

Fundacım çokkk güzel olmuş.Sevgiler

Nur Vural dedi ki...

Ellerine sağlık çokk güzel görünüyor:))

Sevgiler...

Kahve Keyfi... dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Eminim çok da lezzetli.Ellerinize sağlık:) Çocuklar için ne güzell :)

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım,

yine çok güzel olmuş çok beğendim...Oldukça sade ve zarif, hele hele rengi mükemmel, mavinin tonuna bayıldım...Ellerine emeğine sağlık arkadaşım... Miniklerin de doğumgünlerini yürekten kutlarım...

Sevgiyle kal,

Adsız dedi ki...

Merhaba blog dergisi icin ankete katilmistiniz
size katilmaniz icin davet gonderdim

albumde daha sonra dergide bulunurmusunuz

mavii dedi ki...

O YORGUNLUKLA BU PASTAYI MI YAPTINIZ HELAL OLSUN:)

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design