19 Nisan 2010 Pazartesi

İkizler İçin 1 Yaş Pastası



Bercis hanım' ın ikizleri Beren ve Doruk için hazırladığım ayıcıklı pastamız ile güzel ve renkli bir haftaya başlıyorum.
Bercis hanım ikizlerinin 1 . yaşı için daha önce Can için hazırladığım ayıcıklı pastada karar kılmıştı. Yine ayıcıklarla ancak farklı bir çalışma yaptık. Daha renkli ve şirin oldu bence. Hep ayıcık çalışsamda hem kurabiyeleri, hem çikolataları hemde pastası ayrı bir keyif veriyor teddy bearslerin.
Beren ve doruk için hazırlarken hem kız hemde erkek renklerni kullnamak istedim ancak çok baskın bir renk olmasın diye yıldızlarda iki rengi kullanırken, ana renk olarak beyaz ve sarıyı tercih ettim.
Pastamızın içini ise çikolatalı pandispanya, çikolatalı ara krema ve muz oluşturdu.


Bercis hanım özellikle birbirine sarılan iki ayıcık istedi. Bende uyuklayan ayıcıklarımın yanına iki tane birbirine sarılmış ayıcık oturttum.
Sonrasında güzel geri bildirimleri için özellikle teşekkür ediyorum Bercis hanıma. Ve bir ikiz annesi olarak bu zorlu ancak ayrıcalıklı yolda nice güzelliklere tanık olduğu anneliğinin o en özel 1. yılını kutluyorum.
Beren ve Doruğunda mutluluk, sağlık ve sevdikleriyle geçirecekleri nice güzel yaşlar diliyorum...

8 yorum:

Özlem dedi ki...

Haftanın ilk günü böylesi renkli ve hoş pastayla başlamak ne güzel.Elinize emeğinize sağlık.

Eya dedi ki...

Fundacigim..harika bir pasta olmus, ellerine saglik, bak ayni anda ikimiz de ikiz pastasi yayinlamisiz,kalbimiz birmis :)))
sevgiler

zehra

PASTASEHRİ dedi ki...

teşekkür ederimmm.

Zehracığım evet evet : ))kalplerimiz bir
öpüyorum çoook

pelince dedi ki...

Funda yan gelmiş yatan ayıcığa bayıldım:)) süper olmuş...
ellerine sağlık..

Sevgiler..

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Süper süper ayıcıklara bayıldım çok şirin bir pasta olmuş ellerinize sağlık :)

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canımcığım,

ellerine kollarına emeğine sağlık:) Çok şeker olmuşlar yine...

Seni kocaman öpüyorum canımınn içi...

Sevgiyle kal,

oyosh dedi ki...

Slm. Funda cım..Çalışmalarını hayranlıkla sessizce izliyorum...Harika şeyler yapıyosun...bugün bisayfada senin bu ayıcıklı pstanın resmini gördüm..Bi bak istersen..Facebookta,,BODRUM PASTA ATÖLYESİ..Sanki kendi ürünü gibi lanse etmiş..Sevgilerimle..OYOSH..

PASTASEHRİ dedi ki...

Oyacığımm çook teşekkür ederim haber verdiğin için. 2 pastamı kopyalamışlar. yazdım sitelerine...diğer tüm pastalarda çalıntı. emek hırsızlığı ile tasarım yapacaklar...

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design