1 Haziran 2010 Salı

1 Yaş Bebek Kurabiyeleri



En çok bebek ayaklarını sevdim. Minik Kuzey Yiğitin miniminnacık ayakları : ))
Kuzey Yiğitin doğumgünü için hazırladığım bebek kurabiyeleri...
Aslı hanım kurabiye temasını, renkleri, içeriği tamamiyle bana bıraktı. Böyle olunca çok sevdiğim ve çok zevk alarak tasarladığım kurabiyeler ortaya çıktı. Ne zamandır yapmayı planladığım hatta kalıplarını 1 yıl öncesinden aldığım bebek patikleri ve ayaklarını yapma fırsatıda bulmuş oldum.


Renklerini beyaz üstüne turuncu,mavi ve su yeşili tonlarında çalıştım. Lezzet olarakda zencefil-tarçın-muskat ve karanfil karışımını kullandım. Ayakları çok sevdiğim için 2 fotoyu hakkediyor : )) İşte yine ayaklar


Yoğun ve yorucu ama bir o kadar da zevkli geçen doğumgünü hazırlıkları tamamlanıp teslimat gerçekleşince; ve de hem teslimat sırasında hemde ertesi gün Aslı hanımın beğenilerini ve teşekkürlerini ileten mailini aldığımda tüm yorgunluğum yerini tatlı bir gülümsemeye bıraktı...
Kuzey Yiğitin 1. yaşını tekrar kutluyorum.
Ve Aslı hanımada güveni ve samimi mesajı için çok teşekkür ediyorum.

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design