9 Haziran 2010 Çarşamba

Kız bebek kurabiye Sepeti ve Tatlı Blog Ödülüm


Daha önce Demir için hazırlamış olduğum 1 yaş bebek kurabiyelerinin kız bebek versiyonu oldu Yağmurun kurabiyeleri. Çok çok kısıtlı bir zaman diliminde; hem pasta hemde kurabiye siparişlerimin arasında hazırladım dolayısıyla fotoğraflarını çekmeye vakit bulamadım en son paketlenmiş haliyle birkaç fotoğrafını çekebildim.
Yağmur için renkleri belirlerken soft pembe, soft sarı ve lilayı tercih ettim. Renk kompozisyonu çok uyumlu oldu. Yağmurun annesi Şermin hanım yine ayıcıklar, bebek yüzleri ve 1 yaş şeklindeki kurabiyelerden istedi. 35 adet kurabiye sepetiyle birlikte Yağmurun 1. doğumgünü için teslim edildi : ))


 Ve birde ödülüm var sizlerle paylaşacağım : ).
Sevgili Ferahcığım ve Lezzet treni beni Tatlı Blog Ödülüne layık görmüşler. Çok teşekkür ediyorum bende takip listemdeki herkese gönderiyorum bu ödülü..

Not: Maalesef  3 Temmuz 'a  kadar yoğunluk nedeniyle sipariş alımları durdurulumuştur. 16 temmuz sonrasıda yaz tatiline çıkacağım için 3-16 temmuz arası sipariş kabul edilecektir.

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design