19 Nisan 2008 Cumartesi

PASTA ŞEKLİNDE ŞEKER HAMURLU DOĞUMGÜNÜ KURABİYELERİ

24 Mart 2008 Pazartesi


Abimin ikizleri Azra ve Mert'in doğumgününü kutladık hafta sonu. Pastasını çoook istememe rağmen ben yapamadım mesafeden dolayı. Bende canım yeğenlerime anı kurabiyeleri hazırladım. Tabi birde onların çok seveceği saplı hayvan kurabiyelerden yaptım. Çoook beğendiler çocuklar kurabiyeleri. Ben kalabalık olacağız endişesiyle hem yenilsin hemde saklanabilsin diye bol bol yaptım kurabiyeleri. Ama bayağı fazla geldi.

kurabiyeler bademli idi. Un miktarını 1/3 oranında azaltıp yerine toz badem koydum. Ek olarak badem aroması ilave ettim. Şeker hamuruna da sıvı vanilya ekledim. şeker hamurum da yumuşak ve nisbeten lezzetli oldu ...

paketlenmiş fotoğrafları koymamın nedeni ise etiketler...Güzinciğim bu etiketleri bilgisayarında dizayn edip hiç üşenmeden gidip benim için bastırdı. cidden çook farklı bir hava verdi kurabiyelere. Canımmm sağolasın öyle güzel oldular ki. Çoook teşekkür ederim.

işte böyle halasının kuzuları 2 yaşında oldular bile : )))

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design