18 Nisan 2008 Cuma

Doğumgünü pastası


03 Şubat 2008 Pazar

Bu pasta geçen yıl eşimin doğumgünü için yaptığım pastaydı. ilk pastalarımdan biriydi . Henüz krema sıkma torbam bile yoktu o zamanlar. Plastik krema sıkıcı vardı elimde ne kadar zordur ona krema doldurmak aslında .O zamanlar torba ile sıkmak çok daha zor gelirdi...
pastanın pandispanyasın da bilindik bir tarif denedim. Pastacı Burcu'nun penguen pastası'nın tarifini birebir aldım.26 cm'lik kelepçeli kalıpta pişirdim. Zaten o zaman boy boy kalıplarımda yoktu : )) hatta bu kalıpların nerden temin edilebileceğine dair bir bilgim bile oluşmamıştı. Fotoğraf çekmenin önemini bilemediğimden karanlıkta mutfağın bir köşesinde çektim pastanın fotoğrafını .
Diyorum yaa ilkler hep azmettirici olma özelliğini taşıyor benim hayatımda .
Bence hiç fena görünmüyor hatta sonraki birçok facia ile kıyaslanırsa kusursuz bile sayılır.

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design