18 Nisan 2008 Cuma

FRAMBUAZLI PORSİYON CHEESECAKE'LER


11 Ocak 2008 Cuma
Hafta sonu iki adet daha cheesecake daha hazırladım .
cheesecake gerçekten çok kolay ve şık bir tatlı. hemde çok lezzetli , her aromaya uyum sağlayabildiği için değişikliğe çok açık.
önce ki cheesecake tarifimin uyarlaması. Diğer tarifimden farklı olarak bu kez krema ve yoğurt yerine süzme yoğurt kullandım. 3 yumurta yerine 2 yumurta ekledim ve nişasta eklemeye gerek görmedim ( süzme yoğurt kremaya göre daha kıvamlı olduğu için ). asıl tarifteki diğer tüm detayları aynı şekilde uyguladım. 12'lik mini muffin kalıplarımın alt kısmına bisküvileri ekledim. aynı şekilde 1-2 saat bekletip üzerine hazırladığım karışımı döktüm. öncekinden farklı olarak daha az pişirdim ( herzaman mini kalıplarda pişirme süresi daha kısalır ). Soğuduktan sonra bu sefer üzerine frambuaz sosu hazırladım. Kaşıkla mini cheesecake'lerin üzerlerine sosu döküp 1 adet frambuaz tanesi ile süsledim.
Denemek isteyenlere afiyet olsun .

1 yorum:

selda dedi ki...

merhaba,
cheesecake ler süper görünüyor fakat diğer tarifim diye ifade ettiğiniz tarife ulaşılamıyor tekrar vermeniz mümkünmü?
ellerinize sağlık
kolay gelsin

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design