18 Nisan 2008 Cuma

şeker hamurlu AYICIKLI kurabiyeler

20 Şubat 2008 Çarşamba



Aslında bu kurabiyeleri neredeyse 1 yıl önce yapmıştım. Arkadaşlarımızın yeni doğan bebeği Ege için yapmıştım. Şeker hamuru ile süslediğim 2. kurabiye denememdi ve acemilik nedeniyle 1 ayıcıklı kurabiye tam 1 saatimi almıştı. Çok zorlanmıştım ve eşim benim saatlerimi 1 kurabiye için harcamama şaşırıp hayretler içinde " mutlaka bunun kolay bir yolu olmalı "deyip duruyordu. Evet kolayı vardı gerçekten de... Çoook fazla kurabiye yapmak ve elimi hızlandırmak. Şimdi kurabiyeleri çok daha hızlı hazırlayabiliyorum ama şeker hamurlu pastalarda hala hızım çok yavaş.
Bu kurabiyeleri kafamdan dekore etmeye çalışmıştım birde oysa ki bir modelden yararlanmak her zaman çok pratik oluyor. Birde dekorasyon öncesi mutlaka ne yapacağımızı şekillendirmek lazım. O zaman çok kolay hazırlanıyor ve çok daha şık şeyler ortaya çıkıyor.
Kurabiyeler zencefilli tarçınlı klasik kurabiyelerden. Şeker hamuru ile süslemede fikir olması açısından koyuyorum blog'uma.
Veee işte benim acemilik kurabiyelerim....

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design