19 Nisan 2008 Cumartesi

AYICIKLI DOĞUMGÜNÜ KURABİYELERİ 2 ...

19 Mart 2008 Çarşamba
Bu kurabiyeleri yaklaşık 2 hafta önce Sevgili arkadaşım Nagişin biriciği Lara prensesin doğumgünü için hazırladım. Her bir ayıcığı farklı giydirdim. Gerçekten çok zevkliydi hazırlaması : ))) Elbise detayları ile uğraşmak çok hoş oldu. Hemde bazı elbiselerde oluklu minicik merdanemi deneme fırsatı buldum.Kurabiyeleri vanilyalı, şeker hamurunu ise badem aromalı hazırladım. Nagihancığım çok beğendiğini söyledi. Umarım hoşlarına gitmiştir


Resimleri eleyemedim bende beğendiklerimi bol bol ekledim. Fotoğraflar sabah 05'te çekildi o yüzden hava yarı karanlıktı ve bazıları normal , bazıları flaşlı oldu.



Şimdilik bu kadar. Hafta sonu için doğumgünü kurabiyeleri yapıyorum da mutfağa gitmem lazım
iyi geceleeer

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design