18 Nisan 2008 Cuma

ilk sobem ve işte nefes kesen anlarım

10 Şubat 2008 Pazar

iyi pazarlar herkese...tariflere geçmeden önce henüz çok yeni olan blog hayatımda tanıştığım sevgili Zehra beni "nefes kesen anlar "için sobelemiş. çok teşekkür ederim Zehracığım beni de düşündüğün için ...Birincisi ; İşte bunlar, bakalım kaç tanesi gerçek olacak...
Şuan sahip olduklarıma ömrüm boyunca sahip çıkabilmek... sanırım en önemlisi bu bunun dışındakiler ise
  • Büyük bahçeli bir evde kedilerimiz ve köpeğimizle birlikte yaşamak
  • 10 günlüğüne Amerikaya gitmek . nedeni özeeeeel söyleyemem : ))) hadi söyleyeyim wilton'u ve Gymboree'yi talan etmek için ; )
  • 3-4 kilo vermek . Yazdan bu yana 4 kilo aldım bunca pasta tarifi arasında yapıştı kaldı veremiyorum bir türlü .
  • Kızlarımızı vicdan sahibi , mutlu , kendileri ile barışık , doğrularını korkusuzca savunan , ve tabi ki okumayı çok seven bireyler olarak yetiştirmemiz
  • Birdeee mutlaka Bangkok'a gitmek isterim.
ikincisi; Hemen yapabileceğim halde yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim...
  • Anne ve Babama sarılıp onları çok sevdiğimi söylemek ( ama bunu uzun süredir yapmadığımı farkedince dün yaptım )
  • Kızlarımın video ve resimlerini arşivlemek
  • Tekrar spora başlamak . geçen yıl kızlarım ufakken bile gitmiştim bu yıl açıklayamadığım bir rehavet var üzerimde
  • Uzmanlık tezimi tamamlamak
  • Yanlış şifre nedeniyle internet kullanımına kapanan hesabıma yeni şifre almak. yani bir telefon etmem yeterli ama 2 ay oldu hala bende bir üşengeçlik hali mevuct arayasım gelmiyor vakıfbankı nedense
  • Saçlarımı kestirip uçlarına balyaj attırmak
  • Sevgilime sürpriz bir hafta sonu tatili hazırlamak . aslında bunu neden yapmadığımı biliyorum prensesler sağolsun : )))
  • Abime kocaman bir kutu çeşit çeşit kurabiye yapmak
Üçüncüsü ; Bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa…
  • Üniversitedeyken yurtdışı şansımı değerlendirir ve böylece ülkemizin siyasi gidişhatı'ndan kızlarımın geleceği için bu kadar endişelenmezdim
  • Mesleğimi çok sevmeme rağmen en büyük hayalim tüm yaşamımı hayvanlara adamaktı ."sisteki goriller" filmindeki gibi hayvanlarla içiçe bir ormanda bir ömür harcardım. Film'deki gibi gorilde olur ama kedigillerden bir hayvan olsa harika olur. Ama şimdi tekrar dünyaya gelsem kızlarımı ardımda bırakamamam. onlarla giderdim bendeeee
başka değiştirmek istediğim birşey yok. aslında herşey bakış açısı ile ilgili . güzel bakarsan güzel görürsün ve mutlu olmak istersen her koşulda mutlu olabilirsin ...
yazıya bakınca en uzun liste yapmayı ertelediklerim olmuş.Aslında tutmasam kendimi bir bu kadar daha yazardım.
bende "nefes kesen anlar"için karamela'm Güzin'i ve okur-gezer,okur-çocuk,ve marifet teyzemiz Vildancığımı sobeliyorum.

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design