18 Nisan 2008 Cuma

Şeker hamurlu etiket kurabiyeler ve gülümseyen güneş...



11 Şubat 2008 Pazartesi
merhabalar ; bu hafta sonum pasta, kurabiye açısından zengin geçti. Kızlarımın uyuduğu heran mutfaktaydım . Önce tamamiyle unsuz çikolatalı bir genoise kek denedim. Onu denerken sanki istediğim gibi olmayacağını sezinleyip yine çikolatalı başka bir pandispanya daha denedim. Bu arada bu kurabiyeleri yaptım. Kurabiyeleri kuzenimin açtığı spor salonu için yaptım .Arada birde çikolatalı makaron faciası yaşadım. Etekleri ilk denememde fazlaca olunca sevgili Zinnur'un önerisi ile ısıyı biraz artırdım. Ama bu seferde fazla artırmışım. Etek falan olmadı tabi hem de çok kurudular. Neyse ki Zinnur'un tarifi ile yaptığım için miktar az oldu. Bende pastamın kenar süslemesi için kullandım ; ) . Diğer yaptıklarımın resimlerini ve detaylarınıda paylaşacağım ilerleyen günlerde.

Ama şimdi gelelim oxygen sport kurabiyelerimize. Gerçekten çok fazla vaktim yoktu . Annemin pastası için yaptığım şeker hamurundan bir miktar sarı, yeşil ve beyaz kalmıştı elimde. Bende sarı hakimiyetinde yaptım kurabiyeleri renk olsun diye pişirirken kurabiyelerin köşesine açtığım deliklerden kurdela geçirdim . hem farklı oldu hemde bu sefer hepsini tek tek paketlemedim hepsini büyükçe bir kutuya koyup gönderdim

0 yorum:

 
Pasta Şehri Blog Design By GeCe and Bella Design